朋友狗狗

朋友狗狗是一名領養者。從2005前收養 「聰聰」 開始,朋友狗狗開始認識和尊重生命。多年來,從 「聰聰」 身上,2011年在繁殖場被拯救的 「思思」 身上,2014 年也是在繁殖場被拯救的「桃桃」 身上,朋友狗狗不僅學懂了生命的意義,人生的哲學,和待人處事的態度。他們,對於朋友狗狗來說,就是有著很厚深感情,曾經共患難,共生死的良師益友。

朋友狗狗支持領養,更支持寵愛一生。反對繁殖,反對購買,及一切以生命作為買賣的行為。 請以認養代替購買~

2012年8月22日星期三

待領: 可憐被瘧海味舖唐狗仔. 請給他安穩的生活


大家唔好睇我個麵包咀最咁可愛吖其實我身世好慘架>~<我比兩個喺海味舖做嘢嘅男人執咗返去看鋪但係佢哋每一曰都對我拳打腳踢攪到我甩晒毛試過係其他人面前吊起我來打!!好彩街坊姐姐見到找義工幫我^^ 宜家D毛出番晒啦大家可唔可以俾個機會我繼續為你們看守家園

My contact no. 97023939 Miss Tse

資料來源:  動物村村公所 Animal Village Association (AVA)

沒有留言:

發佈留言