朋友狗狗

朋友狗狗是一名領養者。從2005前收養 「聰聰」 開始,朋友狗狗開始認識和尊重生命。多年來,從 「聰聰」 身上,2011年在繁殖場被拯救的 「思思」 身上,2014 年也是在繁殖場被拯救的「桃桃」 身上,朋友狗狗不僅學懂了生命的意義,人生的哲學,和待人處事的態度。他們,對於朋友狗狗來說,就是有著很厚深感情,曾經共患難,共生死的良師益友。

朋友狗狗支持領養,更支持寵愛一生。反對繁殖,反對購買,及一切以生命作為買賣的行為。 請以認養代替購買~

2017年4月20日星期四

朋友狗狗暫養之家 (一) 黑芝麻 / 2014 / SPCA [已被領養]

呢個就係我地當年第一個FOSTER的小朋友,黑芝麻。2014年了。當年聰聰走咗我周圍去做義工,見到SPCA有呢一個FOSTER PROGRAMME,覺得好適合,就EMAIL佢地,好快佢地的負責人LUCY就聯絡我。。。

每次FOSTER 狗B好開心,因為知道自己又幫咗一個小朋友。但係又會好擔心,好擔心佢地會生病。每次成功送佢地返去SPCA又好開,因為知道佢地好快會上領養部。但係又好擔心,驚佢地揾唔到好主人。每次知到佢地俾人收養咗好開心,終於有屋企,但係又好擔心,驚佢地主人唔識照顧。。。

其實每次FOSTER 小朋友,都已經做咗會接收的準備。好好彩,每次佢地都好快揾到好主人。有些主人唔帶返SPCA的我地唔知佢地有冇定期見下醫生, 打防疫針,唯有默默祝福佢地,萬一佢地生活唔好,希望佢地會識得反嚟揾我地。。。(<-- br=""> 我想太多了,但我仍然認為做FOSTER PARENT 係一件好值得的事。如果我地將來有時間,都一定會繼續FOSTER,不過目前,我地要好好照顧思思同桃桃兩個先。^_^
<-- br="">
BTW, 桃桃係我第二個FOSTER的小朋友,2014年FOSTER 完黑芝麻後,從HKDR做義工時見到, 就FOSTER FOR ADOPTION到ADOPTION到而家。我唔可以再FOSTER 史納莎,因為我對佢地的情意結太深了。。。:p

沒有留言:

發佈留言