朋友狗狗

朋友狗狗是一名領養者。從2005前收養 「聰聰」 開始,朋友狗狗開始認識和尊重生命。多年來,從 「聰聰」 身上,2011年在繁殖場被拯救的 「思思」 身上,2014 年也是在繁殖場被拯救的「桃桃」 身上,朋友狗狗不僅學懂了生命的意義,人生的哲學,和待人處事的態度。他們,對於朋友狗狗來說,就是有著很厚深感情,曾經共患難,共生死的良師益友。

朋友狗狗支持領養,更支持寵愛一生。反對繁殖,反對購買,及一切以生命作為買賣的行為。 請以認養代替購買~

2015年4月20日星期一

大欖郊野公園 @ 99 Bus (2015年4月19日)

今日又係我地每月一次的 99 BUS 之旅。

因為好多人成日話冇車去唔到好遠的地方玩,所以有一班人以就成立了 99 BUS 這個組織,希望可以俾D狗狗跨區去遠D 的郊野公園或場地玩。其實佢地都係一班好喜歡狗的義工,平時都有正職。所以每次狗狗BUS的活動佢地都係放假抽空出來帶大家周圍去的。車資就係用來填補佢 地的支出。。。

點解我地知咁多?就係因為在 99BUS未正式成立之前,即是聰聰仲行得走得之時,我地就已經支持佢地,當時,班哥哥姐姐仲好記得我地聰聰添~

至於點解我地咁中 e 搭 99 BUS?因為好似我地成日都會講市區的狗公園有什麼什麼不完善的地方,而平時在港島及離島的景點,行得到的我地都差不多去過晒喇。而且我個人又好懶,好怕轉車,所以有一架車可以一程車以平過我地一程的 士$的價錢,咁車我地來回一次新界大西北,又唔使夾埋邊個邊個,呢D安排就好啱我。所以我每個月都會預留月中至月尾的週日,希望可以參加 99 BUS 的旅行。
Copyright@朋友狗狗

我的目的好簡單,就係見到佢地玩得開心,希望係佢地有生之年可以跑多D草地,社交多一點。咁就不枉狗生喇。:))

Copyright@朋友狗狗


Copyright@朋友狗狗
Copyright@朋友狗狗


Copyright@朋友狗狗

Copyright@朋友狗狗

Copyright@朋友狗狗

沒有留言:

發佈留言